Disney's Castaway Cay - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van nickbuijks1 - WaarBenJij.nu Disney's Castaway Cay - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van nickbuijks1 - WaarBenJij.nu

Disney's Castaway Cay

Door: Nick Buijks

Blijf op de hoogte en volg

05 Maart 2012 | Bahama's, Nassau

Disney's Castaway Cay is Disney's eigen eiland in de Bahama's. Hier kwamen we op 5 maart vroeg in de ochtend aan. We kregen een rondleiding over het eiland en daarna mochten we ons zelf vermaken...

Ik ben natuurlijk niet gewend aan een straaltje zon en ik ben ontzettend bleek, waardoor ik nu rond loop als een kreeft.

Een kort berichtje, met voornamelijk foto's.

Tot snel!

  • 08 Maart 2012 - 17:02

    Ome Toon En Tante Ca:

    Zijn mooie foto,s,zo te zien gaat het goed met je .

    wij wensen je het allerbeste en geniet ervan.

    de Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bahama's, Nassau

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2012

Vakantie

19 Maart 2012

Preview Cruise #2

10 Maart 2012

Preview Cruise #1

05 Maart 2012

Disney's Castaway Cay

03 Maart 2012

The Big Apple

Actief sinds 17 Dec. 2011
Verslag gelezen: 1036
Totaal aantal bezoekers 29570

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: