Ik blog weer! - Reisverslag uit Magny-le-Hongre, Frankrijk van nickbuijks1 - WaarBenJij.nu Ik blog weer! - Reisverslag uit Magny-le-Hongre, Frankrijk van nickbuijks1 - WaarBenJij.nu

Ik blog weer!

Door: Nick Buijks

Blijf op de hoogte en volg

17 December 2011 | Frankrijk, Magny-le-Hongre

Je hebt me weer gevonden!!!

Na een enorm lange periode heb ik toch maar besloten om weer te gaan bloggen. Waarom? Ten eerste omdat ik dan iedereen kan bereiken met een simpel berichtje. Daarbij ben ik sinds kort bezitter van een MacBook Pro, waardoor ik een beter wi-fibereik heb. En reden nummer drie is dat ik over enkele maanden naar een ander deel van de wereld vertrek, waar ik minder vaak contact zal hebben met iedereen.

Ik ben iets langer dan een jaartje niet meer online geweest om nieuwe blogs te posten, maar ik garandeer je dat er ook niet heel veel gebeurd is. En wat er allemaal gebeurd is, heb ik waarschijnlijk wel verteld.

Sinds 10 december ben ik officieel eigenaar van een MacBook. Wat ben ik hier blij mee. Had ik hiervoor een joekel van een laptop, die loodzwaar was. Deze weegt nog geen 2,5 kg en is zonder problemen overal mee naar toe te slepen. Ik zie me dus ook al zitten bij Starbucks, genietend van een heerlijke koffie en schreeuwende kinderen om me heen, terwijl ik een blog schrijf.

Ik hoop dat jullie de moed opgegeven hebben om op mijn oude weblog te kijken. Ik weet zelfs niet eens of deze nog wel bestaat. Ik maak vanaf nu gebruik van waarbenjij.nu. Deze is veel makkelijker te gebruiken dan weblog.nl.

De echte reden dat ik weer ga schrijven is dat ik over enkele maanden in de USA ga werken. Ik ben aangenomen bij Disney Cruise Line. Op dit moment weet ik nog niet wanneer ik zal vertrekken en waar ik ga werken, maar alle voorbereidingen komen nu op gang en ik zal jullie dus geregeld op de hoogte houden.

In mijn volgende blog zal ik meer over Disney Cruise Line vertellen.

Ik moet me nu gaan omkleden, want helaas moet ik zometeen weer een lange nachtdienst draaien.

Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Magny-le-Hongre

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2012

Vakantie

19 Maart 2012

Preview Cruise #2

10 Maart 2012

Preview Cruise #1

05 Maart 2012

Disney's Castaway Cay

03 Maart 2012

The Big Apple

Actief sinds 17 Dec. 2011
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 29621

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: