Oren verdienen - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van nickbuijks1 - WaarBenJij.nu Oren verdienen - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van nickbuijks1 - WaarBenJij.nu

Oren verdienen

Door: Nick Buijks

20 Februari 2012 | Portugal, Ponta Delgada

Ik heb mijn oren verdiend. Wat inhoudt dat ik ben geslaagd voor mijn trainingen. In een kleine ceremonie worden Crew Members bedankt en krijgen ze Mickey-oren uitgereikt.

Donderdagavond 16 februari zijn we begonnen met de oversteek. Een oversteek van ongeveer twee weken. Terwijl ik dit schrijf, varen we in de middle of nowhere. We varen richting Ponta Delgada, Portugal. Dit is een eiland in de Azoren. We komen hier morgenvroeg (20 februari) rond 8 uur aan en we vertrekken rond 6 uur ’s avonds.
Het vertrek vanuit Duitsland was indrukwekkend. In de terminal waren honderden mensen komen kijken naar het vertrek van de Disney Fantasy. Fakkels werden aangestoken en onder het nummer ‘Time to Say Goodbye’ vertrokken we richting zee. Als afscheid werd er een vuurwerkshow ‘Auf Wiedersehen Germany’ georganiseerd.

Tot nu toe is de vaart goed gegaan. Af en toe hebben we slecht weer en dat is goed te voelen aan boord. Ook komen veel gasten naar de receptie om medicijnen te krijgen tegen misselijkheid. En dan is de echte oversteek nog niet eens begonnen.

Ik heb niet heel veel te melden. Ik probeer deze week weer iets te schrijven.

Tot snel!

• 20 Februari 2012 - 17:31

Juliette:

whaha ook daar bestaat de 'snake line ':)
    benieuwd hoelang het wachten in de rij zal zijn :D

leuke foto's!!! en ben trots op je hoor

• 20 Februari 2012 - 20:12

Nance:

Hey Nick,

Succes met de oversteek naar NYC! Ik wens jullie een behouden vaart en hopelijk mogen we snel weer wat van je lezen ;)