Het begin... - Reisverslag uit Papenburg, Duitsland van nickbuijks1 - WaarBenJij.nu Het begin... - Reisverslag uit Papenburg, Duitsland van nickbuijks1 - WaarBenJij.nu

Het begin...

Door: Nick Buijks

Blijf op de hoogte en volg

10 Januari 2012 | Duitsland, Papenburg

De grote dag is aangebroken! Ik ben officieel Crew Member van Disney Cruise Line.

Vanochtend ben ik vanuit Amsterdam naar Bremen vertrokken, waar ik na 45 minuten vliegen als eerste werd verwelkomd door het team van Walt Disney Parks & Resorts UK. De overige 50 personen kwamen een half uurtje na mij aan.

Nadat de groep compleet was, reden we per bus naar de Meyer Werft om daar de terugkerende crew members af te zetten. Nieuwe crew members reden een paar kilometer verder om daar in het hotel in te checken.

Vannacht overnacht ik dus in Hotel Alte Werft in Papenburg. Hier werden we verwelkomd door het hele recruitment team waarmee we al het papierwerk compleet hebben gemaakt en waar we uitleg kregen over de komende dagen.

Ik heb zoal mijn nametag (met verkeerde naam erop) gekregen, mijn Offshore ID, die mij toegang geeft tot Disney parken, een warme jas met natuurlijk het logo van Disney erop en nog allerlei andere spullen.

Morgen heb ik Disney Traditions, een cursus over de geschiedenis van The Walt Disney Company en daarna ga ik voor de allereerste keer aan boord van het nieuwe schip.

Ik heb niet zoveel meer te melden. Ik heb ontzettend veel zin en probeer zo snel mogelijk weer iets te schrijven!

  • 10 Januari 2012 - 20:23

    Amanda:

    Wel jammer dat er Adrianus op je naambordje staat hihi

  • 10 Januari 2012 - 21:02

    Nance:

    Oh wat een prachtige ervaring! Lekker genieten van al wat je gaat brengen :)

  • 11 Januari 2012 - 17:38

    Marion:

    Hey Nick we willen natuurlijk wel foto's zien van jou in je kekke outfit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Papenburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2012

Vakantie

19 Maart 2012

Preview Cruise #2

10 Maart 2012

Preview Cruise #1

05 Maart 2012

Disney's Castaway Cay

03 Maart 2012

The Big Apple

Actief sinds 17 Dec. 2011
Verslag gelezen: 641
Totaal aantal bezoekers 29613

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: