Het leven op het schip... - Reisverslag uit Papenburg, Duitsland van nickbuijks1 - WaarBenJij.nu Het leven op het schip... - Reisverslag uit Papenburg, Duitsland van nickbuijks1 - WaarBenJij.nu

Het leven op het schip...

Door: Nick Buijks

Blijf op de hoogte en volg

14 Januari 2012 | Duitsland, Papenburg

Ik schrijf dit bericht op mijn verjaardag, 13 januari, al weet ik niet wanneer ik het op internet zal gaan plaatsen, aangezien ik nog steeds geen internetverbinding heb op het schip.

Sinds 11 januari woon ik op de Disney Fantasy die vanaf maart Port Canaveral als thuishaven zal krijgen. Het schip is enorm. Veel groter dan ik ooit had kunnen denken. Ik kan ook niet wachten tot ik over een aantal weken het eindresultaat kan zien, aangezien het schip nog een grote bouwput is. De lobby wordt betegeld met marmer, de receptie wordt geschilderd, de gangen krijgen vloerbedekking, de suites televisies en ga zo maar door. Nog niets is helemaal af, behalve de cabines van de Crew Members.
Ik woon samen met Daniel, een Engelse jongen, in hut 11102. De hut is erg klein, maar is heel mooi ingericht, waardoor het toch een thuisgevoel geeft. De receptie, mijn werkplek, is te vinden op de derde verdieping van het schip (het middelpunt). Ikzelf heb een kamer op de eerste verdieping, 2 minuten lopen van de receptie.
Al mijn directe collega’s wonen in dezelfde gang. Ik werk samen met enkele Engelsen, Amerikanen, Canadezen, Brazilianen, een Hongaarse, Mexicanen, Indiërs en Turken. Er zijn op het schip zelf 56 verschillende nationaliteiten te vinden.

Ik heb twee rondleidingen gehad en het gaat geweldig worden. Het is een doolhof van gangen, maar zodra alles af is gaan het een droomschip worden. Alles is tot in details uitgewerkt en aan alles en iedereen is gedacht. Ik denk dat het meest geweldige deel van het schip de Spa gaat worden. Een enorm grote afdeling met verschillende douches, massageruimtes, sauna’s een kapsalon en veel meer.

De restaurants, bars en winkels zien er, ver voordat het allemaal af is, al geweldig uit. Ik kan niet wachten tot ik alle foto’s op internet kan zetten van alles wat hier op het schip te bieden is.

De vertrekdatum vanuit Papenburg is nog niet bekend, maar het gaat waarschijnlijk begin van de week worden, als het waterpeil hoog genoeg staat. Het schip vaart achteruit over de Eems richting Eemshaven, waarna het daarna een week op zee allerlei tests gaat uitvoeren. Daarna varen we naar Bremershaven waar we zullen blijven tot ons vertrek op 16 februari.

Ik zal zo snel mogelijk foto’s plaatsen!

Tot snel!


**let niet op de spelfouten, ik heb het niet meer doorgelezen na het typen**

  • 15 Januari 2012 - 08:06

    Marion:

    Kan niet wachten op de foto's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Papenburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2012

Vakantie

19 Maart 2012

Preview Cruise #2

10 Maart 2012

Preview Cruise #1

05 Maart 2012

Disney's Castaway Cay

03 Maart 2012

The Big Apple

Actief sinds 17 Dec. 2011
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 29616

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: