Lights! Camera! Action! - Reisverslag uit Papenburg, Duitsland van nickbuijks1 - WaarBenJij.nu Lights! Camera! Action! - Reisverslag uit Papenburg, Duitsland van nickbuijks1 - WaarBenJij.nu

Lights! Camera! Action!

Door: Nick Buijks

Blijf op de hoogte en volg

17 Januari 2012 | Duitsland, Papenburg

Snel een berichtje uit Papenburg. Waarschijnlijk het laatste dat ik vanuit Papenburg stuur. Als het waterpeil hoog genoeg is, vaart de Disney Fantasy donderdag of vrijdag richting zee.

Vandaag heb ik een veiligheidstraining gehad en heb een officieel certificaat voor ‘ Standards of Training, Certification and Watchkeeping’ ontvangen. En jawel, vier cameraploegen van de Duitse televisie waren aanwezig. Zij probeerden natuurlijk reacties uit ons te trekken wat betreft de veiligheid aan boord van ons schip, na het grote ongeluk met Costa Concordia. Maar Disney is veilig! Zo veilig! Er worden in Amerika speciale eisen gesteld waar Disney ver boven zit. Alle nieuwe crew members krijgen enorm veel trainingen.
Zo stelt de American Coast Guard eisen over bijvoorbeeld het aantal reddingsboten aan boord, het aantal zwemvesten en het aantal veiligheidstests.

Een Amerikaans schip moet bijvoorbeeld 10% meer veiligheidsvesten aan boord hebben dan er passagiers aan boord zijn. Disney heeft er 70% meer. Veiligheidstests worden normaal gesproken eens per maand gedaan, Disney doet dit iedere twee weken. En ook reddingsboten zijn er meer dan er verwacht wordt.

Disney Cruise Line is ontzettend populair blijkbaar. Er staan iedere dag tientallen tot honderden mensen aan de kant naar het schip te kijken.

Ik ga nu terug naar het schip! Morgen de hele dag trainingen en daarna bowlen met mijn team!

Tot snel!

  • 17 Januari 2012 - 22:08

    Elma Van Leeuwen:

    Lieve Nick, geniet met volle teugen van je reisverslagen, en ja inderdaad, bij Disney Cruiseline staat veiligheid zeer hoog in t vaandel! Heb t ja zelf als crewmember van zeer dichtbij meegemaakt.Vandaar dat ik Sietse al verteld heb, voor mn 60e verjaardag graag n cruise te willen maken, en wel met Disney natuurlijk! Uiteraard hoop ik dan voor t schip te kunnen boeken, waarop jij dan natuurlijk al n officiers funktie hebt......!!!!

  • 18 Januari 2012 - 14:30

    Marion:

    Hey Nick. Naar goed Duits zeemansgebruik wens ik je drie dingen: halt die Ohren steif , immer eine handbreit Wasser unter dem Kiel und Toi,Toi,Toi.
    Bon voyage een veilige overtocht en veel succes met je carrière.

  • 19 Januari 2012 - 11:28

    Amanda:

    Kun jij mij een adres mailen/smsen waar ik een kaartje heen kan sturen in Amerika?
    x je zus

  • 21 Januari 2012 - 20:59

    Juliette:

    veel succes!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Papenburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2012

Vakantie

19 Maart 2012

Preview Cruise #2

10 Maart 2012

Preview Cruise #1

05 Maart 2012

Disney's Castaway Cay

03 Maart 2012

The Big Apple

Actief sinds 17 Dec. 2011
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 29609

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: