Kort bericht, de rest volgt... - Reisverslag uit Bremerhaven, Duitsland van nickbuijks1 - WaarBenJij.nu Kort bericht, de rest volgt... - Reisverslag uit Bremerhaven, Duitsland van nickbuijks1 - WaarBenJij.nu

Kort bericht, de rest volgt...

Door: Nick Buijks

Blijf op de hoogte en volg

30 Januari 2012 | Duitsland, Bremerhaven

Dit bedrijf is geweldig! Alles is tot in detail uitgewerkt en de service is zo geweldig!

De afgelopen vijf dagen hebben we op zee doorgebracht. Er zijn verschillende tests gedaan en het schip is goedgekeurd.

Ik heb zoveel te vertellen, maar weet niet waar te beginnen. Daarom heb ik besloten om dit bericht kort te houden en jullie deze week nieuwe updates te geven. Ik zal proberen een lang bericht te schrijven tussen het werk door, aangezien we deze week 1000 crew members aan boord krijgen en mijn team ze moet inchecken.

Sorry voor het korte bericht, maar ik beloof dat er aan het eind van de week een langer verslag komt.

Tot dan! x

  • 30 Januari 2012 - 21:30

    Nance:

    Ik hou je blog in de gaten hoor! Tot nu toe al hele gave foto's gezien :)

  • 30 Januari 2012 - 23:03

    Juliette:

    ik ben benieuwd :D
    foto's zeggen tot nu toe genoeg ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bremerhaven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2012

Vakantie

19 Maart 2012

Preview Cruise #2

10 Maart 2012

Preview Cruise #1

05 Maart 2012

Disney's Castaway Cay

03 Maart 2012

The Big Apple

Actief sinds 17 Dec. 2011
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 29621

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: